Організація робочого місця для продуктивнішої роботи: 8 практичних порад

Організація робочого місця для продуктивнішої роботи: 8 практичних порад

Продуктивність починається з комфорту на робочому місці. Зручно організований простір дає змогу краще зосередитися на своїх завданнях і легше досягати поставлених цілей. Неважливо, працюєш ти в офісі, чи вдома, поради нижче допоможуть тобі облаштувати робочий простір для продуктивної роботи. Усе, що тобі потрібно — стіл і кілька простих, але дуже корисних настільних меблів, здатних підняти твій комфорт на новий рівень.

8 порад для організації робочого простору

Сьогодні ми не тільки поділимося корисними порадами, як організувати робоче місце, але й покажемо ексклюзивні продукти, створені для забезпечення максимального комфорту під час роботи. Хочеш отримувати задоволення від кожного робочого дня? Тоді приготуйся втілювати в життя наші поради.

  1. Прибери зі столу все, чим не користуєшся

Перше, що ми рекомендуємо зробити, — прибрати все, що не використовується під час робочого процесу. Книги, записники, порожні чашки — речі, які ми зазвичай кладемо на стіл, проте вони не найнеобхідніші для роботи. Зайві предмети лише захаращують робоче місце. Проведи своєрідну інвентаризацію і звільни стіл від речей, якими ти не будеш користуватися під час роботи.

  1. Переконайся, що всі необхідні речі під рукою

Коли ти, нарешті, прибереш усе зайве зі свого столу, подумай, які речі тобі знадобляться. Підготуй усе, що тобі потрібно для ефективної щоденної роботи. Наприклад, ноутбук, монітор і клавіатуру, навушники, інші гаджети та аксесуари. Намагайся тримати всі необхідні речі на столі на відстані руки, щоб ти міг швидко дістати їх, коли вони знадобляться.

  1. Організуй свій робочий простір

Кожна річ мусить мати своє місце. Правильна організація — королева порядку. Створити зручний робочий простір тобі допоможуть сучасні меблі. Наприклад, ти можеш використати підставку під монітор MO:SH. У цього рішення є дві основні переваги: монітор буде розміщений на оптимальній висоті, щоб тобі було зручно працювати, і ти отримаєш додатковий простір під полицею, який можна використовувати для зберігання смартфона, стікерів або чогось іншого, що має бути не на видному місці, але водночас бути доступним.

  1. Користуйся цифровими нотатками

Ймовірно, тобі доведеться робити нотатки не лише в ноутбуці, а й у звичайному блокноті. Це допоможе трохи відволіктися від гаджетів, якось структурувати отримані під час роботи дані й навіть дати волю своїй творчості. Але не перестарайся, бо не встигнеш оком моргнути, як твій стіл заповниться величезною купою паперів. Краще оцифруй свій розклад і календар, встанови важливі сповіщення на телефоні та використовуй спеціальне програмне забезпечення для нотування. Але якщо ти записуєш щось досить часто, не забувай переглядати свої нотатки й видаляти ті, які більше не потрібні.

  1. Підвищуй свій комфорт

Коли ти розставляєш речі на своєму робочому столі, подумай, як ти плануєш ними користуватися. Якщо ти розташуєш усе максимально комфортно, зможеш продуктивно працювати, почуваючись краще як ментально, так і фізично. Наприклад, підставка для ноутбука LA:RI розроблена спеціально для тих, хто бажає продуктивно працювати протягом цілого дня. Вона дає змогу розмістити ноутбук так, щоб не відчувати дискомфорту в шиї та болю в спині.  

  1. Використовуй стіл лише для роботи

У тебе може бути обмежений час на обід або каву, тому іноді ти можеш їсти безпосередньо під час роботи. Але краще вийти та відпочити, залишивши робочий стіл у порядку. Також колеги або родина можуть використовувати твій робочий стіл, поки тебе немає, і тобі доведеться прибирати за ними. Це погана практика. Зроби свій стіл священним місцем, яке використовується лише для продуктивної роботи. Попроси інших поважати твої правила й не руйнуй порядок, який створив.

  1. Поклади кожну річ на своє місце

Щоб працювати ефективніше та швидко знаходити все необхідне, ми рекомендуємо завжди класти всі речі на свої місця. Зроби це головним правилом, і побачиш, що станеться. Наприклад, навушники буде набагато зручніше тримати на підставці підставці для навушників HE:ST, ніж залишати абиде. Крім того, так ти будеш впевненим, що вони в безпеці й немає ризику їх пошкодити. Ми також рекомендуємо використовувати PE:TR органайзер для канцелярії для зберігання канцелярського приладдя. Так ти не будеш розкидати ручки та олівці по всьому столу. Така проста, але дуже потужна практика. Лише спробуй, тобі сподобається!

  1. Регулярно прибирай робочий стіл

Після того, як ти організував свій робочий простір із розумом, дуже важливо підтримувати такий порядок завжди. Якщо ти скористаєшся наведеними вище рекомендаціями, підтримувати порядок буде легко. Однак ми всі знаємо, що іноді кожен із нас можете бути настільки перевантаженим роботою і настільки захоплений цілями, яких прагнемо досягти, що наприкінці робочого дня в нас немає ані часу, ані ентузіазму, щоби повернути свій стіл до належного стану. Так чи інакше, намагайся регулярно його прибирати, адже безлад на робочому місці може внести хаос у твої думки і знову демотивувати.

Підсумки

Ми не закликаємо тебе перетворювати робочий стіл на стерильне аскетичне місце. Ти можеш розставити свої улюблені речі або повісити фотографії коханої людини, якщо хочеш. Але роби це так, щоб ці речі не заважали тобі ефективно працювати. Якщо ти триматимеш своє робоче місце в порядку і зручно розташуєш кожен предмет, ти будеш зосередженішим та заощадиш час, який має вирішальне значення для успішного виконання робочих завдань. Поради, якими ми поділилися, та товари, які ми тобі рекомендуємо, є ідеальним поєднанням для підвищення твоєї продуктивності та створення комфортних умов для роботи. Почни впроваджувати зміни сьогодні, щоби бути більш успішним завтра!

Повернутися до блогу
  • Ризики для здоров’я під час віддаленої роботи: що ти маєш знати

    Ризики для здоров’я під час віддаленої роботи: ...

    Оскільки кількість людей, які працюють віддалено, лише зростає, важливо знати про потенційні ризики для здоров’я, що можуть бути пов’язані з дистанційною роботою. Хоча робота з дому має свої переваги, такі...

    Ризики для здоров’я під час віддаленої роботи: ...

    Оскільки кількість людей, які працюють віддалено, лише зростає, важливо знати про потенційні ризики для здоров’я, що можуть бути пов’язані з дистанційною роботою. Хоча робота з дому має свої переваги, такі...

  • Як створити зручне робоче місце для навчання: покроковий гайд

    Як створити зручне робоче місце для навчання: п...

    Зручне та функціональне робоче місце значно впливає на продуктивність та гарне самопочуття, особливо коли мова йде про навчання. Ергономічний простір для роботи допоможе тобі зосередитися, зменшити фізичне навантаження та уникнути...

    Як створити зручне робоче місце для навчання: п...

    Зручне та функціональне робоче місце значно впливає на продуктивність та гарне самопочуття, особливо коли мова йде про навчання. Ергономічний простір для роботи допоможе тобі зосередитися, зменшити фізичне навантаження та уникнути...

  • Як підвищити ефективність під час написання музичних композицій?

    Як підвищити ефективність під час написання муз...

    Щоби бути музикантом, потрібні не лише талант і майстерність, а й високий рівень організації та увага до деталей. Захаращений і неорганізований робочий простір заважає зосередитися на творчому процесі й перешкоджає...

    Як підвищити ефективність під час написання муз...

    Щоби бути музикантом, потрібні не лише талант і майстерність, а й високий рівень організації та увага до деталей. Захаращений і неорганізований робочий простір заважає зосередитися на творчому процесі й перешкоджає...

1 з 3